مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-08اجتماعي

کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق مرکزی و جنوبی کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (18 اسفندماه) در برخی مناطق مرکزی و جنوبی کشور وزش باد شدید خواهیم داشت بنابراین خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (18 اسفندماه) در برخی مناطق مرکزی و جنوبی کشور وزش باد شدید خواهیم داشت بنابراین خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز (18 اسفندماه) فعالیت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی واقع در استان های کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال و شرق فارس، جنوب یزد و برخی مناطق کرمان بهصورت بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا (19 اسفندماه) فعالیت این سامانه در جنوب شرق کشور واقع در استان های کرمان، هرمزگان، شرق فارس، سیستان و بلوچستان و دریای عمان بهصورت رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک خواهد بود.

ضیاییان با اشاره به این که از اواخر وقت فردا این سامانه بارشی از جنوب شرق کشور خارج می شود، اظهار کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (20 و 21 اسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق مرکزی و جنوبی کشور

کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق مرکزی و جنوبی کشور