مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-08سياسي

نقش آفرینی های حسین شیخ الاسلام گرمابخش مبارزات مسلمانان غرب آسیا خواهد بود


ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: نقش آفرینی محوری حسین شیخ الاسلام در پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی، گرمابخش مبارزه ملت های مسلمان در غرب آسیا و اقصی نقاط گیتی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی درگذشت حسین شیخ الاسلام معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی با تسلیت این ضایعه تاکید کرد: یاد و خاطره مرحوم حسین شیخ الاسلام همواره زنده و گرمابخش مبارزه ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی ملت های مسلمان در غرب آسیا و اقصی نقاط گیتی خواهد بود.

متن پیام ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است: درگذشت مظلومانه مرحوم مهندس حسین شیخ الاسلام معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و از پیشکسوتان برجسته و خوش نام حوزه دیپلماسی کشورمان، بر اثر بیماری کرونا، اندوه و تاثر عمیق جامعه اسلامی را برانگیخت.

آن شخصیت ارجمند که نماد دیپلماسی انقلابی و ظلم ستیز و یاور همیشگی انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی منطقه محسوب می شد، هرچند به دیار باقی شتافت اما خدمات و نقش آفرینی های ارزشمند، محوری و راهبردی وی در پیشبرد اهداف نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی همواره در یادها و خاطره ها زنده و با درخشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی های حسین شیخ الاسلام گرمابخش مبارزات مسلمانان غرب آسیا خواهد بود

نقش آفرینی های حسین شیخ الاسلام گرمابخش مبارزات مسلمانان غرب آسیا خواهد بود