مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-08سياسي

جنایت علیه مسلمانان هند؛ تکه ای از جورچین نقشه جهانی صهیونیسم


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان جنایت علیه مسلمانان هند را یک تکه از جورچین نقشه جهانی استکبار و صهیونیسم دانست و گفت: مادامی که مسلمانان تعصبات کور مذهبی را کنار بگذارند و زیر سایه آموزه های قرآن جمع شوند، - ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان جنایت علیه مسلمانان هند را یک تکه از جورچین نقشه جهانی استکبار و صهیونیسم دانست و گفت: مادامی که مسلمانان تعصبات کور مذهبی را کنار بگذارند و زیر سایه آموزه های قرآن جمع شوند، نقشه های دشمن خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش دولت هند در جنایات اخیر علیه مسلمانان این کشور، اظهار کرد: پلیس هند با وجود دریافت اطلاعات مبنی بر هجوم هندوهای افراطی به مسلمانان و ضرب و شتم وحشیانه و زنده به گور کردن و آتش زدن خانه های آنان، بی تفاوت عمل کرد.

وی با بیان اینکه حزب نخست وزیر هند به دشمنی و کینه توزی علیه مسلمانان مشهور است، افزود: اکنون نخست وزیر هند با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده و به دنبال سفر رییس جمهور آمریکا به هندوستان طی یک هفته اخیر این جنایات علیه مسلمانان شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان صهیونیسم را پشت صحنه جنایات علیه مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد: نشانه ها گواهی می دهد در ایجاد فضای اسلام ستیزی، اسلام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت علیه مسلمانان هند؛ تکه ای از جورچین نقشه جهانی صهیونیسم

جنایت علیه مسلمانان هند؛ تکه ای از جورچین نقشه جهانی صهیونیسم