مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-08سياسي

دستگاه ها در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه یکی از راه های مؤثر مقابله با این ویروس، تکریم حقوق شهروندان و مهرورزی به یکدیگر با رعایت حقوق انسانی است، گفت: در رعایت حقوق شهروندی و انسانی باید همه با یکدیگر مشارکت و همکاری کنیم و نباید با خروج از منزل بستر انتقال این ویروس را فراهم سازیم.

وی با قدردانی از کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی و اداری بخش دولتی و خصوصی، گفت: طرح ملی مبارزه با بیماری کرونا در گیلان با همکاری دو هزار بهورز، بسیجیان و مراقبان سلامت با روش های حضوری و غیرحضوری آغاز شده که انتظار داریم با اطلاع رسانی مناسب، همه مردم همکاری لازم را داشته باشند.

زارع گفت: قبل از ابلاغ طرح ملی مبارزه با کرونا تمهیدات و پیش بینی ها توسط سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اندیشیده شده بود که امیدواریم در اجرای این طرح جز استان های پیشرو باشیم.

وی افزود: این طرح در شناسایی بیماری مؤثر بوده و در برنامه ریزی درمان آن بسیار کمک می کند که در این مسیر باید فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران کمال همکاری و همراهی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اجناس و کالاهای مورد نیاز شب عید هیچ کمبودی وجود ندارد، گفت: 400 تن پرتقال و 200 تن سیب نیز پیش بینی و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند

دستگاه ها در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند