مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-08سياسي

دستگاه ها در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند


استاندار گیلان خواستار همکاری همه دستگاه ها در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا در این استان شد و اصناف نیز باید ساعت کاری تعیین شده را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه یکی از راه های مؤثر مقابله با این ویروس، تکریم حقوق شهروندان و مهرورزی به یکدیگر با رعایت حقوق انسانی است، گفت: در رعایت حقوق شهروندی و انسانی باید همه با یکدیگر مشارکت و همکاری کنیم و نباید با خروج از منزل بستر انتقال این ویروس را فراهم سازیم.

وی با قدردانی از کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی و اداری بخش دولتی و خصوصی، گفت: طرح ملی مبارزه با بیماری کرونا در گیلان با همکاری دو هزار بهورز، بسیجیان و مراقبان سلامت با روش های حضوری و غیرحضوری آغاز شده که انتظار داریم با اطلاع رسانی مناسب، همه مردم همکاری لازم را داشته باشند.

زارع گفت: قبل از ابلاغ طرح ملی مبارزه با کرونا تمهیدات و پیش بینی ها توسط سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اندیشیده شده بود که امیدواریم در اجرای این طرح جز استان های پیشرو باشیم.

وی افزود: این طرح در شناسایی بیماری مؤثر بوده و در برنامه ریزی درمان آن بسیار کمک می کند که در این مسیر باید فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران کمال همکاری و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند

دستگاه ها در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند