مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-08بين الملل

بیانیه انجمن روزنامه نگاران مسلمان اردبیل درباره وقایع جمهوری آذربایجان و هند


انجمن روزنامه نگاران مسلمان اردبیل و جمعی از روزنامه نگاران استان با انتشار بیانیه ای دستگیری روحانی آذربایجانی و کشتار مسلمانان هند را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه اردبیل و جمعی از روزنامه نگاران استان با انتشار بیانیه ای دستگیری روحانی مبارز آذربایجانی و کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم کردند.

در این بیانیه ضمن محکومیت بازداشت روحانی متعهد آذربایجانی، دلیل این امر، نفوذ صهیونیست ها در جمهوری آذربایجان عنوان شده است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه کشتار مسلمانان هند محکوم شده و به ارتباط این کشتار با سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به هند اشاره شده است.

روزنامه نگاران اردبیلی ضمن دعوت از همه آزادی خواهان جهان به حمایت از مظلوم، از وزارت امور خارجه خواستند تا اقدامات مناسبی را در این موارد انجام دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: دستگیری و بازداشت حجت الاسلام حاج الهام علی اف سرپرست حزب اسلام جمهوری آذربایجان و از روحانیون سرشناس آن کشور یادآور بخشی از سخنان مقام معظم رهبری است که می فرمایند: مصلحت دولت آذربایجان در همراهی با احساسات مذهبی مردم است به نحوی که آنان هیچ گونه نگرانی نسبت به مسائل مذهبی از ناحیه دولت نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن روزنامه نگاران مسلمان اردبیل درباره وقایع جمهوری آذربایجان و هند

بیانیه انجمن روزنامه نگاران مسلمان اردبیل درباره وقایع جمهوری آذربایجان و هند