مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-08اجتماعي

هوای کدام استان ها بارانی می شود؟


کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره وضعیت جوی کشور طی روزهای آتی و همچنین استان های درگیر با فعالیت سامانه بارشی پرداخت.

- ، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده گفت: امروز یک شنبه به سبب فعالیت سامانه بارشی شاهد بارش باران در استان های لرستان، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و مناطقی از کرمان خواهیم بود.

نقشینه در ادامه گفت: برای فردا دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، مرکز و جنوب کرمان و مناطقی از نیمه شرقی هرمزگان شاهد بارش باران خواهیم بود که این بارش باران سبب لغزندگی جاده ها، بارش برف در مناطق کوهستانی، اختلال در تردد جاده های مواصلاتی می شود و به همین سبب توصیه می شود در ترددهای بین شهری به ویژه محورهای کوهستانی انجام اقدامات پیشگیرانه رعایت شود.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون شاهد وزش باد شدید موقت و گرد و غبار در مناطقی از کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان و بوشهر هستیم که سبب کاهش میدان دید افقی، افزایش غلظت آلاینده های جوی شده است و به همین سبب توصیه می شود از تردد غیرضروری به ویژه برای سالمندان، کودکان، بیماران تنفسی و قلبی و عروقی پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کدام استان ها بارانی می شود؟

هوای کدام استان ها بارانی می شود؟