مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-08اقتصادي

اعطای 76 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال نزدیک به 76 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال نزدیک به 76 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است.

هدایت صفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انعقاد قرارداد با مراکز علمی استان از جمله جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری، به دنبال ایجاد طرح های نو و دانش بنیان هستیم و تنها به طرح های سنتی بسنده نکرده ایم.

این مسئول تصریح کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی جامعه هدف است، لذا بخشی از مددجویان تحت حمایت این نهاد، سالانه در زمینه اشتغال زایی، ایجاد فرصت های کاریابی و توانمندسازی خانواده ها با رسیدن به درآمد با ثبات از چرخه حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج می شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان حدود 3200 دانش آموز و 300 دانشجو تحت پوشش دارد، عنوان کرد: امروز مغزهای علمی، توازن قدرت را به نفع خود معطوف می کنند و نخبگان نه تنها برای خانواده خود و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بلکه برای ایران اسلامی در بخش های مختلف افتخارآفرینی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 76 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان

اعطای 76 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان