مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-08بين الملل

گروه های مسلح در ادلب 19 بار آتش بس را نقض کردند


مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که 19 مورد نقض آتش بس از سوی گروه های مسلح مستقر در استان ادلب طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رییس مرکز روسی آشتی در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه که مقر آن در پایگاه هوایی حمیمیم در حومه لاذقیه است، تصریح کرد: 19 مورد نقض آتش بس از سوی گروه های مسلح غیرقانونی طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

وی در ادامه افزود: یگان های پلیس نظامی روسیه در تعدادی از مسیرهای استان های حلب، رقه و الحسکه سوریه به گشت زنی خود ادامه می دهند و جنگنده های روسیه نیز در مسیرهای متعددی از فرودگاه شهر القامشلی واقع در شمال شرق سوریه گشت زنی هایی انجام می دهند.

رییس مرکز حمیمیم اعلام کرد که افراد مسلح مورد حمایت آنکارا پس از اعلام آتش بس، شش مرتبه به محله های مسکونی در منطقه کاهش تنش ادلب حمله کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گروه های مسلح به مناطق کفر حلال و خربه جزرایه واقع در استان حلب و پایگاه نظامیان در محله کبانا و عکو در استان لاذقیه حمله کردند.

از سوی دیگر، دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در ادلب پیشروی هایی داشته اند و توانستند بدون جنگ و درگیری با اشخاص مسلح بر مراکزی در معاره مدخص و البریج واقع در اطراف کفر نبل سیطره یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مسلح در ادلب 19 بار آتش بس را نقض کردند

گروه های مسلح در ادلب 19 بار آتش بس را نقض کردند