مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-08پزشكي

تمامی ورودی های هرمزگان به شدت تحت کنترل و مراقبت قرار دارند


استاندار هرمزگان پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری درون و برون استانی را در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار لازم و ضروری دانست.

- فریدون همتی شب گذشته(17 اسفندماه) در نشست با روسای کمیته های ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان هرمزگان با بیان اینکه تمامی امکانات برای پیشگیری، مدیریت و درمان این بیماری در استان هرمزگان به کار گرفته شده است، عنوان کرد: تجهیزات و کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا شامل ماسک، لباس ضد ویروس و ژل ضد عفونی کننده در استان هرمزگان در حال تولید است و نیاز تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی و عموم مردم در استان از این طریق تامین می شود.

وی ادامه داد: فعال شدن واحد تولید الکل در شهرستان حاجی آباد نیز در حال پیگیری است و این واحد به زودی کار خود را آغاز می کند.

استاندار هرمزگان پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری درون و برون استانی را در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار لازم و ضروری دانست و افزود: تمامی ورودی های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی استان هرمزگان با حضور تیم های کنترل و مراقبت تحت نظارت شدید جهت پیشگیری و جلوگیری از بیماری کرونا قرار دارند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محور مصوبات ستاد استانی مدیریت این بیماری است و استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ورودی های هرمزگان به شدت تحت کنترل و مراقبت قرار دارند

تمامی ورودی های هرمزگان به شدت تحت کنترل و مراقبت قرار دارند