مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 23:352020-03-07اقتصادي

موز ارزان می شود/کاهش 40 درصدی قیمت پیاز از هفته آینده


رییس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی ضمن اعلام کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت پیاز ازهفته آینده، از تزریق موز بندرعباس و چابهار به بازار برای به تعادل رسیدن قیمت این میوه خبر داد.

- رییس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی ضمن اعلام کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت پیاز ازهفته آینده، از تزریق موز بندرعباس و چابهار به بازار برای به تعادل رسیدن قیمت این میوه خبر داد.

اسدالله کارگر در گفت وگو با ایسنا دلایل گرانی برخی محصولات کشاورزی از جمله پیاز و لیموشیرین را تشریح کرد و گفت: گرانی برخی از میوه ها و صیفی جات مربوط به میادین میوه و تره بار مرکزی است؛ یعنی مغازه دار این محصولات را از مبداء گران خریداری می کند و با اعمال سود مصوب به دست مشتری می رساند.

از طرفی با شیوع ویروس کرونا صادرات محصولات کشاورزی منتفی شده بود و کشورهایی همچون عراق و روسیه مرزهایشان را بسته بودند، اما اخیرا صادرات از سر گرفته شده و به همین دلیل قیمت برخی محصولات نیز افزایش یافته است.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی درباره تدابیر اتخاذ شده برای کاهش قیمت پیاز گفت: از هفته آینده پیاز از جنوب کشور و استان اصفهان به بازارها ترزیق می شود و قیمت پیاز حدود 30 تا 40 درصد ارزان شود.

کاهش 40هزارتومانی قیمت زنجبیل وی با بیان اینکه اقدام اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در توزیع چند تن زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موز ارزان می شود/کاهش 40 درصدی قیمت پیاز از هفته آینده

موز ارزان می شود/کاهش 40 درصدی قیمت پیاز از هفته آینده