مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 23:152020-03-07سياسي

ضدعفونی گسترده شهر سمنان برای مقابله با کرونا


علی اکبر بنی اسدی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: شهرداری سمنان و سازمان های زیر مجموعه آن به صورت روزانه به شست و شو و ضدعفونی اتوبوس های شهری ،تجهیزات پسماند، بوستان ها،ترمینال،میدان میوه و تره بار ،مبلمان شهری و ساختمان های تحت نظارت شهرداری می پردازند.

وی افزود: مرحله اول ضدعفونی گسترده معابر پر تردد شهری یکشنبه هفته پیش و مرحله دوم آن نیز امشب با نظارت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راستای پیشگیری و از بین بردن ویروس کرونا با دقت کافی انجام شد.

وی ادامه داد: امشب مرحله دوم ضد عفونی معابر شهری و مناطق پرتردد شهر نیز مانند مرحله اول آن با همکاری شهرداری و سپاه ناحیه سمنان با نظارت مرکز بهداشت انجام شد و این عملیات در صورت لزوم و با برنامه ریزی در روزها یا هفته های آینده در مسیرهای تعیین شده انجام می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: ضد عفونی مناطقی از شهر از جمله میدان سعدی تا میدان راه آهن،میدان سعدی تا میدان امام علی(ع) از مسیر بلوار قائم،میدان امام(ره) تا منطقه جهادیه از مسیر خیابان امام(ره) و میدان شهید بهشتی، خیابان شیخ علاءالدوله تا میدان ابوذر و سه راه لتیبار،آرامستان وادی السلام،بیمارستان امیر و کوثر،ساختمان های پزشکان بوعلی و قومس،مسکن مهر ،شهرک آوست و مناطق حکیم الهی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی گسترده شهر سمنان برای مقابله با کرونا

ضدعفونی گسترده شهر سمنان برای مقابله با کرونا