مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 21:402020-03-07سياسي

تهران نوروز 99 دعوت به مهمانپذیری نمی کند/تعیین تکلیف طرح ترافیک به خاطر کرونا


شهردار تهران ضمن تشریح اقدامات مجموعه شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا، در خصوص تصمیماتی که تهران به عنوان یکی از شهرهای مهمانپذیر برای ایام نوروز اتخاذ می کند، - شهردار تهران ضمن تشریح اقدامات مجموعه شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا، در خصوص تصمیماتی که تهران به عنوان یکی از شهرهای مهمانپذیر برای ایام نوروز اتخاذ می کند، گفت: هیچ یک از شهرهایی که مهمان پذیر بودند در ایام عید با توجه به این شرایط دعوت به مهمانپذیری نمی کنند.

پیروز حناچی در گفت وگو با ایسنا و در تشریح آخرین تصمیمات و اقدامات شهرداری تهران در مقابله با کروناویروس گفت: در مورد انتشار آمار باید به دو بخش توجه کرد.

در بخش نخست انتشار آمار خارجی است که همه کشورها آمار خود را اعلام نمی کنند و یا بخشی از آمار را به صورت واقعی اعلام نکرده اند.

در مورد آمار داخلی نیز اگر تلفات را بین دو تا پنج درصد حساب کنیم می توانیم نسبت به آمار داخلی اطلاعات را به دست بیاوریم چه در بخش افرادی که به این ویروس آلوده شده اند و چه در سایر بخش ها همچون افرادی که در حوزه درمانی تلاش می کنند.

شهردار تهران افزود: شهرداری تهران نیز در حوزه مکان های عمومی و معابر تلاش خود را به کار گرفته و با استفاده از ظرفیت هایی همچون میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند به طور کامل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران نوروز 99 دعوت به مهمانپذیری نمی کند/تعیین تکلیف طرح ترافیک به خاطر کرونا

تهران نوروز 99 دعوت به مهمانپذیری نمی کند/تعیین تکلیف طرح ترافیک به خاطر کرونا