مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 19:452020-03-07پزشكي

جدال با کرونا در غرب اصفهان شدت یافت


با وجود اجرای مستمر تمهیداتی که در ستادهای مقابله با کرونا برای این شهرستان ها اندیشیده شده بود، درست در زمانی که بسیاری از مردم مستقر در شهر اصفهان و شهرهای همجوار بار و بندیل سفر به غرب استان را بسته و حتی تصمیم به اسکان موقت در منازل استیجاری گرفته بودند، روز جمعه اعلام خبر فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران( بخش مرکزی فریدن) و ابتلای قطعی یک بیمار دیگر به کرونا در شهرستان چادگان از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تمهیدات و اقدامات برای مقابله با کرونا را تشدید و امیدها برای سفر به این خطه را در هم شکست.

امروز نیز به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان فریدن، نتیجه تست کرونای 2 بیمار بستری در این شهرستان مثبت اعلام شد و هنوز نتیجه تست هفت نفر دیگر که مشکوک به این بیماری هستند مشخص نیست.

از فریدونشهر هم خبر می رسد نخستین بیمار مشکوک به کرونا پیش از ظهر امروز، در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان بستری شد که هنوز نتیجه تست او مشخص نیست.

اگرچه این آمار باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تایید و اعلام شود، اما انتشار همین چند خبر نگران کننده از سوی رسانه های منطقه، کافی بود تا مسئولان چهار شهرستان که از ابتدای آغاز شیوع کرونا برای جلوگیری از شیوع آن در منطقه به میدان آمدند، این بار با صراحت و سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال با کرونا در غرب اصفهان شدت یافت

جدال با کرونا در غرب اصفهان شدت یافت