مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-07سياسي

ایستگاه سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کردستان می شود


حجت الاسلام محمد کاروند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از 9 سال پیش هرساله در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در جوار بقاع متبرکه و اماکن متبرکه شاخص استان برگزار می شد که امسال بدلیل شرایط موجود ایستگاه های سلامت جایگزین این طرح می شود.

وی افزود: این ایستگاه ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، بسیج جامعه پزشگی و هیات امنای بقاع متبرکه در بقاع شاخص استان که پرتردد است اجرا خواهد شد و خدماتی همانند سنجش قندخون، فشارخون، سنجش تب و غیره بر روی افراد انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه طرح برپایی ایستگاه های سلامت در 2فاز اجرا خواهد شد، گفت: این ایستگاه ها درفاز اول که از امروز آغاز خواهد شد، درCNG بقاع متبرکه قرآن و عترت چهار راه حاجی آباد سنندج و همچنین امامزاده هاجر خاتون برپا می شود و خدماتی همچون ضدعفونی خودروها و ارائه مواد بهداشتی به مردم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در فاز بعدی نیز این ایستگاه ها در تمام اماکن متبرکه و بقاع شاخص و پرتردد استان برپا شده و تلاش می شود دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی تهیه و در قالب پک هایی به مردم داده شود.

حجت الاسلام کاروند یادآور شد: درحال حاضر و برای پیشگیری از شیوع بیشتری ویروس کرونا، تمام زیارتگاه ها، قدم گاه ها، تکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کردستان می شود

ایستگاه سلامت جایگزین طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کردستان می شود