مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:552020-03-07اجتماعي

باد و باران در راه اصفهان


یک کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، از احتمال بارش پراکنده باران از اواخر وقت امشب و ساعات اولیه فردا در شهر اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، از احتمال بارش پراکنده باران از اواخر وقت امشب و ساعات اولیه فردا در شهر اصفهان خبر داد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن موج ناپایدار به استان بر طبق نقشه های هواشناسی، اظهار کرد: از امروز (شنبه 17 اسفند) به تدریج از مناطق غربی افزایش ابر آغاز شده و تا فردا در بعضی از مناطق استان شاهد ناپایداری هایی به شکل افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهیم بود.

وی افزود: در مناطق غرب و جنوب بارش برف و باران سبک و در سایر مناطق استان احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با هشدار نسبت به وزش باد شدید در مناطق شمال، جنوب، شرق، جنوب شرق و تا حدی مرکز استان، ادامه داد: شرایط برای گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا مهیا است و به خصوص برای روز یکشنبه، وزش باد به همراه گرد و خاک برای مناطق شرق، جنوب شرق و شمال شرق استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به افزایش 3 تا 4 درجه ای دمای هوا در 24 ساعت آینده، اضافه کرد: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات به 21 درجه سان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران در راه اصفهان

باد و باران در راه اصفهان