مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-07اقتصادي

یارانه نقدی 20 اسفند واریز می شود


با وجود برخی خبرهای متناقض در رابطه با زمان تغییر یارانه نقدی اسفندماه این یارانه به روال ماه های گذشته ساعت 24 روز بیستم اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

- با وجود برخی خبرهای متناقض در رابطه با زمان تغییر یارانه نقدی اسفندماه این یارانه به روال ماه های گذشته ساعت 24 روز بیستم اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یارانه اسفندماه که آخرین یارانه واریزی سال جاری است به مبلغ 45 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر پرداخت می شود.

به همراه یارانه نقدی افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز پرداخت خواهد شد.

یارانه اسفندماه یکصدونهمین مرحله از پرداخت یارانه های نقدی از سال 1389 تاکنون است که مبلغ آن نیز تغییری نکرده است و در حال حاضر برای حدود 78 میلیون ایرانی در هر ماه پرداخت می شود.

در حال حاضر و از آبان ماه امسال با تغییر قیمت بنزین کمک معیشتی به پرداخت های ماهانه دولت اضافه شده و هر ماه از محل درآمد ناشی از اصلاح قیمت بنزین مبلغی متناسب با تعداد اعضای خانوار به حساب سرپرستان خانوار که بیش از 19 میلیون خانوار را تشکیل می دهد در دهم ماه پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه نقدی 20 اسفند واریز می شود

یارانه نقدی 20 اسفند واریز می شود