مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:272020-03-07سياسي

سفر به هورامان تخت ممنوع شد


در بیانیه روز شنبه شورای شهر هورامان تخت آمده است: به اطلاع هموطنان، مسافران و گردشگران می رساند، اگرچه مهمان نوازی جزو جدانشدنی فرهنگ کهن هورامان بوده و هست، نظر به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم توجه به توصیه های ایمنی و برای ارج نهادن به سلامت هموطنان و عمل به توصیه های بهداشتی، پزشکی و امنیتی از پذیرش مهمان در ایام نوروز معذور هستیم.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: براساس مصوبات فرادستی و بند یک مصوبه 98/12/15 شورای اسلامی شهر هورامان تخت، در ایام تعطیلات نوروزی پیش رو، این شهر و شهروندان از پذیرش میهمانان نوروزی معذور بوده و اقامتگاه ها و خانه های استجاری در منطقه هورامان برای پذیرش میهمانان پیش بینی نشده است.

ضمن عذرخواهی از محضر همه میهمانان استدعا دارد از سفرهای نوروزی به این خطه خودداری کنند.

تاکنون 179 نمونه از افراد مشکوک به ابتلای به بیماری کرونا در استان کردستان گرفته شده است که ابتلای 54 نفر در استان به ویروس کرونا قطعی و 99 نفر هم منفی اعلام شده است.

افراد مبتلا در بیمارستان های 9 شهرستان این استان بستری هستند که شامل 25 نفر در سقز، 10 نفر در بانه، 6 نفر در سنندج، چهار نفر در قروه، 2 نفر در کامیاران، 2 نفر در بیجار ، 2 نفر در مریوان، 2 نفر در دهگلان و یک نفر در دیواندره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به هورامان تخت ممنوع شد

سفر به هورامان تخت ممنوع شد