مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-07اقتصادي

بهره برداری از طرح های جدید روشنایی معابر در شیراز


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که همزمان با اعیاد رجب و شعبان، طرح های جدید روشنایی معابر در شیراز افتتاح شده یا آماده بهره برداری است.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که همزمان با اعیاد رجب و شعبان، طرح های جدید روشنایی معابر در شیراز افتتاح شده یا آماده بهره برداری است.

جلال زراعت پیشه شنبه 17 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در طراحی و اجرای سیستم های جدید روشنایی معابر، علاوه بر الزامات فنی، متناسب با فضای محیط پیرامونی، مبلمان و معماری شهری اقداماتی انجام و پروژه ها اجرایی شده، این اقدامات خصوصا در بافت تاریخی فرهنگی شیراز و مسیرهای گردشگرپذیر، کاملا مد نظر قرار داشته و مشهود است.

او که اعتقاد دارد امسال و در مقایسه با سالهای گذشته، شاهد افزایش چشمگیر حجم اقدامات اجرا شده در زمینه روشنایی معابر در شیراز و دیگر نقاط محدوده مدیریتی توزیع برق شیراز بوده ایم، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، طرح های متعددی در زمینه روشنایی معابر اصلی و مراکز مهم گردشگری شیراز اجرایی شده که بالغ بر100 میلیارد ریال اعتبار به آنها تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با قدردانی از معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری شیراز به واسطه آنچه همراهی و تعامل مطلوب عنوان می کرد، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های جدید روشنایی معابر در شیراز

بهره برداری از طرح های جدید روشنایی معابر در شیراز