مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-07سياسي

ویژه برنامه تحویل سال نو در بقاع متبرکه همدان برگزار نمی شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه سال تحویل سال 99 در بقاع متبرکه همدان برگزار نمی شود.

- حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه ویژه برنامه سال تحویل سال 99 در بقاع متبرکه همدان برگزار نمی شود اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این برنامه در بقاع متبرکه استان همدان برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر سال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان برگزار می شد که در ابتدای سال 99 نیز این برنامه برگزار نخواهد شد گفت: این طرح با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سبک زندگی و سنت های اصیل اسلامی ایرانی در ایام نوروز برگزار می شد اما با توجه به عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان این برنامه نیز در سال جدید برگزار نمی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه قرار بود طرح آرامش بهاری در 99 بقعه متبرکه استان برگزار شود که در راستای کنترل ویروس کرونا این برنامه برگزار نخواهد شد افزود: همچنان ضدعفونی و استریل کردن درب های ورودی و خروجی بقاع و اماکن متبرکه در دستور کار ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه تحویل سال نو در بقاع متبرکه همدان برگزار نمی شود

ویژه برنامه تحویل سال نو در بقاع متبرکه همدان برگزار نمی شود