مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-07سياسي

آزادی 6 زندانی جرایم غیرعمد یزدی با اجرای طرح همای رحمت


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی شش زندانی محکوم جرایم غیر عمد با کمک خیرین در قالب اجرای طرح همای رحمت خبر داد .

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی شش زندانی محکوم جرایم غیر عمد با کمک خیرین در قالب اجرای طرح همای رحمت خبر داد .

اسلام افشون با اشاره به این که طرح همای رحمت از تاریخ یکم الی 18 اسفند ماه امسال در استان یزد اجرا می شود، اظهار کرد: با کمک خیرین و نیکوکاران استان موفق به آزادی شش مددجو محکوم مالی و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع ) و روز پدر شدیم .

وی ‎ از جمع آوری دو میلیارد و 380 میلیون ریال از خیرین و نیکوکاران در استان یزد خبر داد و افزود: خوشبختانه با نصب پلاکارد، بنر و پخش آگهی از صدا و سیما و تبلیغات از طریق نشریات استانی موفق به جذب این مبلغ از خیرین و صاحبان کسب و کارهای مختلف گردیدیم .

مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد در ادامه گفت: برای آزادی این شش نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد مبلغ 18 میلیارد و 718 میلیون ریال نیاز بود که به همت کمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ 13 میلیارد و 828 میلیون ریال از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع ستاد شامل کمک های خیرین و تسهیلات بانک های عامل مبلغ چهار میلیارد و 890 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 6 زندانی جرایم غیرعمد یزدی با اجرای طرح همای رحمت

آزادی 6 زندانی جرایم غیرعمد یزدی با اجرای طرح همای رحمت