مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-07سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب معیار فعالیت کانون های مساجد است


حجت الاسلام ارزانی طی صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب معیار فعالیت های فرهنگی ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، را تبریک گفت.

متن پیام رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ أَوَّلَ بَیْتٍ وُضِعَ لِلنَّاسِ لَلَّذِی بِبَکَّهَ مُبَارَکًا وَهُدًی لِّلْعَالَمِینَ (آل عمران، 96) (به درستی، اولین خانه ای که برای مردم بنا نهاده شد، آن خانه ای است که در مکه قرار دارد؛ خانه ای پر برکت که مایه هدایت تمام عالمیان است.

) هنگامی که آیات نورانی قرآن کریم را مطالعه می کنیم، درمی یابیم که نگاه این کتاب آسمانی و وحیانی به مکان مقدس مسجد، نگاهی ژرف و بنیادین است؛ چرا که در دین مبین اسلام، مسجد مکانیست برای صعود و تقرب به ساحت الهی.

مسجد مکانی مقدس است که علاوه بر عبادت و نیایش به درگاه باریتعالی؛ از طریق آن می توان کلیه حوائج معنوی و دنیوی مردم را برآورده کرد.

با بررسی نقش مسجد در مبارزه علیه ظلم و طاغوت، این نکته به دست می آید که چشمه زلال و خروشان مبارزه مردم مسلمان علیه بیدادگری در طول تاریخ اسلام از مساجد جوشیده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب معیار فعالیت کانون های مساجد است

بیانیه گام دوم انقلاب معیار فعالیت کانون های مساجد است