مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-07فناوري

پیش بینی هوش مصنوعی گوگل از مهار شیوع کووید-19


واحد توسعه هوش مصنوعی گوگل موسوم به دیپ مایند با استفاده از فناوری یادگیری ماشین داده های جدیدی را برای استفاده آزاد به منظور کند کردن شیوع کروناویروس جدید منتشر کرده است.

- واحد توسعه هوش مصنوعی گوگل موسوم به "دیپ مایند" با استفاده از فناوری یادگیری ماشین داده های جدیدی را برای استفاده آزاد به منظور کند کردن شیوع کروناویروس جدید منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، واحد هوش مصنوعی گوگل موسوم به دیپ مایند (Deepmind) برای تهیه اطلاعات مورد نیاز و کاربردی در مورد بیماری کووید-19 ، پیش بینی هایی را با یک سیستم یادگیری عمیق منتشر کرده است که چگونگی پیشرفت ساختار پروتیین کشنده کروناویروس را روشن می کند.

تهدید رو به رشد کروناویروس جدید، لحن گزارش های مربوط به بیماری کووید-19 را داغ و نگران کننده کرده است و توصیه های نادرست و اطلاعات گمراه کننده پیرامون هویت این ویروس و نحوه مقابله با آن هر روز بیشتر می شود.

این سردرگمی ناشی از عدم اطلاع رسانی مناسب در مورد این ویروس، باعث شده است تا مردم با ترس واکنش نشان دهند که همین منجر به کمبود جهانی امکانات پزشکی و بحران شده است.

البته گزارش های اخیر مبنی بر جهش ویروس به دو سویه مجزا، نشان داده است که کروناویروس به اندازه کافی گمراه کننده است و این می تواند مهار شیوع آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هوش مصنوعی گوگل از مهار شیوع کووید-19

پیش بینی هوش مصنوعی گوگل از مهار شیوع کووید-19