مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-07سياسي

راه اندازی شورای راهبری طرح بوم در مدارس


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بر تقویت عزم تحولی در این سازمان در سال 99 تأکید و ابراز خرسندی کرد که این سازمان در تقویت گفتمان عدالت محوری و کاهش تبعیض ها گام های خوبی برداشته است.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بر تقویت عزم تحولی در این سازمان در سال 99 تأکید و ابراز خرسندی کرد که این سازمان در تقویت گفتمان عدالت محوری و کاهش تبعیض ها گام های خوبی برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی ذوعلم با اشاره به نقش موثر همکارانش در پیشبرد نگاه تحولی و رویکردهای جدید سازمانی در تعریف و تحقق اهداف و برنامه های سازمان در سال 98 گفت: امیدوارم سال جدید با همت همه اعضای سازمان، سال تحول باشد و ساختار سنتی، متحجرانه و غیرعلمی را به ساختاری پویا و تحولی اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: امسال عزم تحولی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تقویت شد و همه اعضای سازمان به این توجه رسیدند که سازمان پژوهش بارسنگینی بر دوش دارد و باید به سرمنزل مقصود برسیم.

انتظارات وزیر آموزش و پرورش، مسئولان قبلی و فعلی آموزش و پرورش از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی این است که این سازمان باید نقش جدی تری داشته باشد.

ذوعلم در ادامه گفت: بازآرایی تشکیلاتی سازمان با تمام فراز و نشیب ها به جمع بندی رسید و مورد نظر کارشناسان و صاحبنظران، مقول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شورای راهبری طرح بوم در مدارس

راه اندازی شورای راهبری طرح بوم در مدارس