مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-07پزشكي

آغاز طرح ضربتی پایش نانوایی ها در اراک/3 نانوایی پلمب شد


رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک با اشاره پلمب 3 نانوایی در سطح شهر اراک طی روزهای گذشته، از آغاز طرح ضربتی پایش نانوایی ها در راستای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک با اشاره پلمب 3 نانوایی در سطح شهر اراک طی روزهای گذشته، از آغاز طرح ضربتی پایش نانوایی ها در راستای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

دکتر سعید محمددوست شنبه 17 اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از نقاطی که می تواند در شرایط کنونی که با دغدغه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم، مشکل آفرین باشد، نانوایی ها هستند، افزود: اگر نان آلوده باشد قطعا شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا می تواند افزایش یابد به همین دلیل باید مراتب و الزامات بهداشتی به صورت ویژه در نانوایی ها رعایت شود.

محمد دوست تصریح کرد: نکته مهم در پخت نان این است که نانی که از تنور خارج شده کاملا سالم و تمیز است و هر اتفاقی در خصوص آلوده شدن آن بیفتد پی از این مرحله صورت می گیرد، به همین دلیل باید کسی که نان را از تنور بیرون می آورد و به دست مشتری می دهد از نظر بهداشتی فاقد مشکل باشد، همچنین باید تماس او با پول کاملا متوقف شود چراکه همین پول یا کارت بانکی می تواند منبع آلودگی و ویروس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ضربتی پایش نانوایی ها در اراک/3 نانوایی پلمب شد

آغاز طرح ضربتی پایش نانوایی ها در اراک/3 نانوایی پلمب شد