مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-07فرهنگي

حراج «نقش بهار» تا 20 اسفند تمدید شد/ فروش 300 میلیونی تا روز دهم


سیدشهاب الدین شکیبا دبیر نمایشگاه فروش آثار هنری «نقش بهار» از تمدید این نمایشگاه تا 20 اسفندماه و فروش 300 میلیون تومانی آثار خبر داد.

- سیدشهاب الدین شکیبا دبیر نمایشگاه فروش آثار هنری نقش بهار از تمدید این نمایشگاه تا 20 اسفندماه و فروش 300 میلیون تومانی آثار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی حوزه هنری با عنوان نقش بهار که قرار بود ششم اسفندماه در گالری خانه افتتاح شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

در حالی که برگزاری تمامی نمایشگاه ها، مراسم و فعالیت های فرهنگی هنری در کشور تحت شعاع شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است و به نوعی چرخه اقتصادی هنر ایستاده اما یکی از نکات مثبت هنرهای تجسمی، برپایی نمایشگاه های مجازی و فروش آنلاین این آثار است که برای مخاطبان علاقمند مفید بوده است.

نمایشگاه نقش بهار که اولین قدم حوزه هنری برای فروش آثار تجسمی به حساب می آمد با اتفاقات پیش بینی نشده روبرو شد اما با توجه به اینکه امکان خرید و فروش غیرحضوری آثار هنری در فضای مجازی یا به صورت تلفنی امکان پذیر است، از سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و مدیر این نمایشگاه موضوع را پیگیر شدیم و اتفاقاً وی نیز از فروش غیرحضوری آثار اولین نمایشگاه فروش آثار هنری حوزه هنری خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج «نقش بهار» تا 20 اسفند تمدید شد/ فروش 300 میلیونی تا روز دهم

حراج «نقش بهار» تا 20 اسفند تمدید شد/ فروش 300 میلیونی تا روز دهم