مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-07فرهنگي

گردشگری در تیررس آسیب کرونا است/ لغو آیین سمنوپزان خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا، گفت: جشنواره و آیین سنتی سمنوپزان که برپایی آن در اسفندماه جاری برنامه ریزی شده بود لغو شد.

- روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی ، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره سمنوپزان معرفی هرچه بیشتر آیین، سنت ها و میراث معنوی مردم این خطه از کشور بود که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، برپایی آن لغو شد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، جشنواره و آیین سنتی سمنوپزان قرار بود 18 اسفندماه جاری در بجنورد برگزار شود که در حال حاضر حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد و بر این اساس، برپایی هرگونه مراسم، تجمع و آیین را لغو کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: همچنین تمام مهمانسراهای دولتی، مهمان پذیرها و مراکز اقامتی و بوم گردی تعطیل است و فقط در هر شهرستان یک واحد اقامتی، تحت نظارت و تمهیدات ویژه ای اقدام به پذیرش مسافر می کند.

وی گفت: در شرایط به وجود آمده، صنعت گردشگری و فعالان این بخش در تیررس آسیب قرارگرفته اند که همه ما باید کمک کنیم تا از این مقطع بحرانی بتوانیم عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در تیررس آسیب کرونا است/ لغو آیین سمنوپزان خراسان شمالی

گردشگری در تیررس آسیب کرونا است/ لغو آیین سمنوپزان خراسان شمالی