مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-07دانش

70 درصد اساتید دانشگاه شریف از طرح آموزش الکترونیک استقبال کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، امینی رییس گروه آموزش های الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف گفت: در این زمان که امکان برگزاری کلاس های حضوری برای دانشجویان این دانشگاه وجود ندارد، - رییس گروه آموزش های الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف گفت: تاکنون حدود 70 درصد از اساتید و 410 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف از طرح آموزش الکترونیک استقبال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، امینی رییس گروه آموزش های الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف گفت: در این زمان که امکان برگزاری کلاس های حضوری برای دانشجویان این دانشگاه وجود ندارد، دانشگاه برگزاری کلاس های تئوری را با استفاده از سامانه آموزش از راه دور پی می گیرد.

وی تاکید کرد: در سامانه ای که به همین منظور تهیه شده است اساتید دانشگاه شریف می توانند از ظرفیت های مختلفی از جمله آموزش کلاس های مجازی به صورت آنلاین، ارسال اسلاید های درسی، جزوات و یادداشت های درسی و همچنین ویدئو های آموزشی بر حسب نیاز خود بهره ببرند.

امینی افزود: تاکنون حدود 70 درصد از اساتید دانشگاه از این طرح استقبال کرده اند و 410 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف مطالب و محتویات آموزشی خود را به صورت غیرحضوری در زیرساخت های مرتبط با آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد اساتید دانشگاه شریف از طرح آموزش الکترونیک استقبال کردند

70 درصد اساتید دانشگاه شریف از طرح آموزش الکترونیک استقبال کردند