مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-07اقتصادي

بانک مرکزی: طرح ملی پرداخت با کد QR بزودی عملیاتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بانک مرکزی درجهت تسهیل انجام تراکنش های کارتی و ارتقا سطح بهداشت خدمات پرداخت، بحث کیف پول الکترونیک و پرداخت با کد QR را پیش از ورود ویروس کرونا به کشور به صورت جدی در دستور کار داشت و در همین زمینه نیز اقداماتی برای .

- بانک مرکزی اعلام کرد: پرداخت مبتنی بر کد های QR برای مقابله با ویروس کرونا برای انجام عملیات پرداخت در فروشگاه ها به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بانک مرکزی درجهت تسهیل انجام تراکنش های کارتی و ارتقا سطح بهداشت خدمات پرداخت، بحث کیف پول الکترونیک و پرداخت با کد QR را پیش از ورود ویروس کرونا به کشور به صورت جدی در دستور کار داشت و در همین زمینه نیز اقداماتی برای ایجاد زیرساخت از سوی شرکت های پرداخت و بانک ها انجام شده بود و راهکار هایی نیز به مرحله عملیاتی و اجرایی رسیده بود، اما با توجه به لزوم افزایش رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، بانک مرکزی در راستای اجرای پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت بهداشت و سازمان فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساخت جامع پرداخت مبتنی بر کد های QR را در اولویت بالا و فوری قرار داد.

بر همین اساس نیز بزودی با اجرای طرح ملی پذیرندگی جامع و یکپارچه پرداخت مبتنی بر کد های QR، قابلیت پرداخت از طریق QR با نرم افزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی: طرح ملی پرداخت با کد QR بزودی عملیاتی می شود

بانک مرکزی: طرح ملی پرداخت با کد QR بزودی عملیاتی می شود