مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-07اقتصادي

نحوه اجرای طرح ملی مسکن در البرز/حذف خودکار افرادی که شرایط لازم را ندارند


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: طرح اقدام ثبت ملی مسکن شامل 7 گام با سرفصل های مختلف برای تأمین مسکن خانواده ها است.

- تقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طرح اقدام ثبت ملی مسکن شامل 7 گام با سرفصل های مختلف برای تأمین مسکن خانواده ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به نحوه اجرای این طرح در بافت های ناکارآمد بیان کرد: بافت های تاریخی، بناها فرسوده و بافت های  حاشیه ای شهر مشمول این بحث می شوند.

رضایی با اشاره به اینکه گروهی از دستگاه های نظامی که در سطح استان زمین دارند به شکل دیگری از این طرح برخورد خواهد شد، بیان کرد: این طرح مشمول تأمین تسهیلات برای افراد دیگری که زمین دارند هم می شود.

وی با بیان اینکه سایت امروز باز می شود، اضافه کرد: افراد واجد شرایط دو روز اجازه ثبت نام دارند، ظرفیت نامحدود است و از شهروندان تقاضا دارم برای ثبت نام هجوم نیاورند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز یادآور شد: افراد باید چهار شر برای ثبت نام در طرح داشته باشند که از جمله آن ها این است که فرد از بهمن 57 تا به امروز از تهسیلات یارانه ای سریع ساخت مسکن استفاده نکرده باشند.

رضایی با بیان اینکه یکی دیگر از شرایط این است که فرد از 84 تا به امروز فاقد مالکیت باشند، افزود: فردی که قصد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اجرای طرح ملی مسکن در البرز/حذف خودکار افرادی که شرایط لازم را ندارند

نحوه اجرای طرح ملی مسکن در البرز/حذف خودکار افرادی که شرایط لازم را ندارند