مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-07پزشكي

نیاز قزوین به اهدا خون در تمام گروه های خونی/ بدون ترس از کرونا خون اهدا کنید


مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و کاهش آمار اهداکنندگان خون در قزوین هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به همه گروه های خونی نیازمند هستیم.

- ایسنا/قزوین مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و کاهش آمار اهداکنندگان خون در قزوین هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به همه گروه های خونی نیازمند هستیم.

مهدی اکبری، مدیرکل انتقال خون استان قزوین در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: بیمارهایی ازجمله بیماران تالاسمی، سرطانی، پیوندی و بیماران دارای مشکلات کبدی به صورت دوره ای باید فرآورده های خونی دریافت کنند، همچنین اعمال جراحی همواره نیاز به فرآورده خونی دارد که باید تأمین شوند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و توصیه برای عدم تردد غیرضروری در خیابان ها میزان مراجعات به سازمان انتقال خون قزوین کاهش پیداکرده است، از مردم می خواهیم اهدای خون را جزو کارهای ضروری بدانند چراکه این بیماران باید دقیقاً سر نوبت خودشان فرآورده خونی دریافت کنند، جایگزینی برای آن ها وجود ندارد و حیات آن ها بستگی به رسیدن این فرآورده ها دارد.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین بیان کرد: از مردم تقاضا می کنیم که با اطمینان خاطر برای اهدای خون حضور پیدا کنند چراکه تمام اصول بهداشتی و ایمنی موردتوجه قرارگرفته است، ملح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز قزوین به اهدا خون در تمام گروه های خونی/ بدون ترس از کرونا خون اهدا کنید

نیاز قزوین به اهدا خون در تمام گروه های خونی/ بدون ترس از کرونا خون اهدا کنید