مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-07سياسي

8 وقف جدید در رامیان و آزادشهر به ثبت رسید


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های رامیان و آزادشهر گفت: در سال 1398 هشت وقف جدید توسط شهروندان حوزه رامیان و آزادشهر انجام و به ثبت رسید.

- حجت الاسلام سیدرضا موسوی امروز در جمع خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به مذهبی بودن مردم استان گلستان به ویژه شرق این استان وقف های زیادی در گذشته انجام شده و امسال هم با توجه به همه مشکلات اقتصادی هشت وقف جدید در حوزه های مختلف به ثبت رسیده است.

وی افزود: تلاش می کنیم تا با آگاهی بخشی به واقفان و مردم بتوانیم وقف هایی را در حوزه نیازهای امروزی مردم مانند معیشت به ثبت برسانیم تا از این طریق بخشی از نیازها و مشکلات مردم مرتفع شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های رامیان و آزادشهر ادامه داد: در این راستا وقف خیرات و مبرات مناسب بوده و واقف می تواند نیت خود را در حوزه های مختلف نیازهای جامعه مانند کمک به مستمندان، کمک به ایتام، کمک به زنان سرپرست خانوار و غیره عملی کند.

وی از وقف دارو و درمان در حوزه شهرستان آزادشهر و رامیان خبر داد و گفت: امسال یکی از واقفان به نیت کمک به حوزه دارو و درمان مردم که جز دغدغه های اصلی جامعه امروزی است وقفی را به ثبت رساند.

موسوی احیا و کشف 9 وقف در آزادشهر و رامیان را از دیگر فعالیت های این اداره برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال 9 وقف قدیمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 وقف جدید در رامیان و آزادشهر به ثبت رسید

8 وقف جدید در رامیان و آزادشهر به ثبت رسید