مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-07سياسي

چشم اندازهای ساحلی گناوه حفظ شود/ برخورد جدی با دریاخواری


امام جمعه گناوه خواستار مراقبت از چشم اندازهای ساحلی گناوه شد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه ملی است و میراثی برای آیندگان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در دیدار رییس و کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی یک وظیفه ملی است و قطعاً منابع طبیعی میراثی برای آیندگان خواهد بود.

وی گفت: در هیچ دین و مذهبی به اندازه دین مبین اسلام بر اهمیت درخت و درختکاری تاکید نشده است تا به آنجا که در حدیث شریفی از رسول اکرم (ص) آمده است که اگر قیامت در حال آمدن باشد و در دست شما نهالی بود آن نهال را غرس کنید.

امام جمعه گناوه افزود: شهرستان گناوه با داشتن خط ساحلی ماسه ای، بکر و دست نخورده یکی از زیباترین چشم اندازها را در بین سواحل کشور دارد لذا اداره منابع طبیعی شهرستان می بایست به عنوان متولی حریم 60 متری دریا از هرگونه ساخت و ساز در این حریم و دست اندازی دریا خواران با پشتیبانی دادستانی جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های بزرگ و ویژه شهرستان گناوه سایت پرورش میگوی رود شور است عنوان کرد: در مواردی نیز که اراده حقیقی مبنی بر استفاده بهینه از منابع ملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید ملی نیز وجود دارد منابع طبیعی همکاری لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم اندازهای ساحلی گناوه حفظ شود/ برخورد جدی با دریاخواری

چشم اندازهای ساحلی گناوه حفظ شود/ برخورد جدی با دریاخواری