مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-07سياسي

مشارکت بیش از 21 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری 21 هزار و 887 حامی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و اکرام محسنین برای کمک به فرزندان تحت حمایت کمک های خود را اهداء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین مجید مومنی با اشاره به استقبال عمومی از طرح های اکرام ایتام و محسنین بیان کرد: طرح های مختلفی در کمیته امداد امام (ره) برای ارائه خدمت به نیازمندان اجرا می شود که برخی از طرح ها مستمر و دارای مشترکان دائمی است.

وی ادامه داد: مخاطب طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین فرزندانی هستند که از نعمت پدر یا مادر محروم بوده و یا اینکه علیرغم داشتن پدر و مادر، به واسطه بیماری صعب العلاج، از کارافتادگی پدر و مادر و .

دچار مشکلات و تلاطم در روند زندگی شده‎اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری 21 هزار و 887 حامی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و اکرام محسنین برای کمک به چهار هزار و 593 نفر ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک های خود را اهداء کردند.

وی افزود: در مجموع طی 9 ماهه سال جاری بیش از 10 میلیارد و 415 میلیون تومان کمک مردمی در طرح های اکرام ایتام و محسنین داشتیم که نسبت به مدت شمابه سال گذشته با بیش از هشت میلیارد و 743 میلیون تومان از رشد 19 درصدی برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 21 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مشارکت بیش از 21 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین