مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-07سياسي

کرونا از مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت


هرمزگان در هفته گذشته (10 تا 16 اسفندماه) شاهد اخبار و رخدادهایی بود که بیشتر آنها حول محور کرونا دور می زند و در این گزارش برخی از مهمترین این اخبار مرور می شود.

سیاسی به دنبال شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزاری نماز جمعه را برای دومین هفته متوالی لغو کرد.

چهارشنبه گذشته طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان حجت الاسلام شعیب صالحی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان بندرخمیر منصوب شد و از خدمات حجت الاسلام علیرضا صفایی حائری امام جمعه سابق این شهرستان قدردانی شد.

اجتماعی استاندار هرمزگان اعلام کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ، گردشگر در هرمزگان پذیرفته نمی شود و تا اطلاع ثانوی به گردشگران در استان، خدمات ارائه نخواهد شد.

فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، اظهار داشت: از مردم خواستاریم برای حفظ سلامت خود و دیگران، از انجام سفر و ترددهای درون و برون استانی غیرضروری به طور جدی پرهیز کنند.

چهارشنبه گذشته اعضای دو بیمار 68 و 36ساله در هرمزگان که دچار مرگ مغزی شده بودند، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا از مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت

کرونا از مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت