مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 03:252020-03-07اقتصادي

چرا طرح ادغام یارانه ها رد شد؟ / میلیاردر ها همچنان مشمول یارانه!


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در بررسی بودجه سال 99، بود که کمیسیون تلفیق مصوب کرد تا دولت به جای پرداخت یارانه حاصل از افزایش قیمت بنزین به حدود 63 میلیون نفر و منابع حاصل از طرح هدفمندی به 78 میلیون نفر، - چرا طرح ادغام یارانه ها رد شد؟ / میلیاردر ها همچنان مشمول یارانه! مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال جاری دولت را موظف به حذف سه دهک بالا کرد که متاسفانه با استدلال هایی، چون عدم وجود ابزار شناسایی افراد نیازمند و غیر نیازمند این مصوبه اجرایی نشد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در بررسی بودجه سال 99، بود که کمیسیون تلفیق مصوب کرد تا دولت به جای پرداخت یارانه حاصل از افزایش قیمت بنزین به حدود 63 میلیون نفر و منابع حاصل از طرح هدفمندی به 78 میلیون نفر، این دو را هم با هم ادغام کرده و مبلغ 72، هزار تومان به همه یارانه بگیران پرداخت نماید.

این مصوبه به دلایلی از جمله کاهش حمایت دولت از اقشار کم درآمد جامعه و نیز از بین بردن دست آورد های دولت در چند ماه اخیر در حذف ثروتمندان از یارانه بنزین در جلسه بررسی ایرادات نمایندگان به کلیات بودجه لغو گردید.

هدف هدفمندی چه بود؟اعطای یارانه پنهان به حامل های انرژی در کشور سال ها بود که علاوه بر هدر رفت بی حساب و کتاب منابع ملی سبب گسترش قاچاق سوخت به دلیل ارزان بودن نسبت به کشور های همسایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا طرح ادغام یارانه ها رد شد؟ / میلیاردر ها همچنان مشمول یارانه!

چرا طرح ادغام یارانه ها رد شد؟ / میلیاردر ها همچنان مشمول یارانه!