مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-06اقتصادي

پلمب هفت فروشگاه متخلف کالاهای بهداشتی در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، نعمت اله بیرانوندی با اشاره به معرفی متخلفان به دادسرا بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان گشت های مشترک بازرسی از داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی در حال انجام است و 59 تیم گشت سیار در سطح استان وضعیت فروش و عرضه کالاهای بهداشتی را بررسی می کنند.

وی گفت: در این مدت از 187 واحد صنفی بازرسی انجام شده است که از این تعداد 82 واحد صنفی مرتکب تخلف شدند و 61 فقره پرونده تشکیل شد و به 67 واحد صنفی نیز تذکر و اخطار داده شد.

بیرانوندی با اشاره به سامانه 135 ثبت تخلفات ادامه داد: در این مدت 28 فقره گزارش و شکواییه در مورد تخلفات کالاهای بهداشتی ثبت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: در این مدت 265 لیتر الکل،یک هزار و 200 عدد ماسک، 9 هزار و 700 عدد دستکش پلاستیکی، 2 هزار و 600دستکش لاتکس و وینل احتکار شده کشف شد.

گشت های مشترک بازرسی با همکاری سازمان صمت استان، اداره کل تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی اهواز از داروخانه ها و مراکز توزیع کالاهای بهداشتی در حال انجام است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون 57 نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شده اند که 14نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند و 28 نفر نیز درمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب هفت فروشگاه متخلف کالاهای بهداشتی در خوزستان

پلمب هفت فروشگاه متخلف کالاهای بهداشتی در خوزستان