مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 17:502020-03-06سياسي

پیام تسلیت کمال خرازی در سوگ درگذشت حسین شیخ الاسلام


سیدکمال خرازی با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حسین شیخ الاسلام، دیپلمات باسابقه کشورمان را که شب گذشته(15 اسفند) به رحمت ایزدی پیوست، تسلیت گفت.

- مرحوم حسین شیخ الاسلام، دیپلمات باسابقه و سفیر پیشین ایران در سوریه سیدکمال خرازی با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حسین شیخ الاسلام، دیپلمات باسابقه کشورمان را که شب گذشته(15 اسفند) به رحمت ایزدی پیوست، تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت رییس شورای راهبردی روابط خارجی، در پی درگذشت این دیپلمات که پنجشنبه شب بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت، به شرح زیر است: مرد اخلاق، صداقت و وفاداری به رحمت ایزدی پیوست.

حسین شیخ الاسلام اسوه صداقت و وفاداری بود.

در رفتارش ضوابط اخلاقی را به درستی رعایت می کرد.

او گرچه ممکن بود با دیگران در مسایل سیاسی اختلاف نظر داشته باشد، ولی غیبت، توهین و بدگویی در تعاملات او با دیگران جایی نداشت.

او را از دوران دانشجویی در آمریکا و سپس در ایران و در مراحل مختلف زندگی پرتلاشش می شناختم و در وزارت امور خارجه با او همکار بودم.

او هیچ وقت در فراز و نشیب زندگی و فعالیت های شغلی خویش دوستی، صداقت و اخلاق را از دست نداد و همچنان سرباز وفادار انقلاب ماند و عمرش را وقف تلاش در راستای سیاست خارجی جمهوری اسلامی از جمله حمایت از مستضعفان جهان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت کمال خرازی در سوگ درگذشت حسین شیخ الاسلام

پیام تسلیت کمال خرازی در سوگ درگذشت حسین شیخ الاسلام