مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-06اجتماعي

زباله گردی و تفکیک پسماند از مخازن شهری در تهران ممنوع شد


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه از هفته گذشته زباله گردی و تفکیک پسماند از مخازن شهری در تهران ممنوع اعلام شد، - سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه از هفته گذشته زباله گردی و تفکیک پسماند از مخازن شهری در تهران ممنوع اعلام شد، گفت: از هفته آینده با تیم پزشکی و برنامه آموزشی واردگودهای زباله گردی و مراکز تجمع کودکان کار می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمالک حسینی ضمن اشاره به دغدغه همگانی مردم در خصوص کودکان کار، به ویژه کودکان زباله گرد پس از شیوع ویروس کرونا گفت: آسیب های اجتماعی مربوط به کودکان در حیطه وظیفه و اختیار سازمان بهزیستی است و به دلیل حساسیت موضوع، دیگر سازمان ها به طور قانونی اجازه مداخلات جدی در این زمینه را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه به طور ویژه پیگیر موضوعات مربوط به کودکان کار و کودکان زباله گرد هستم، افزود: شهرداری تهران از جنبه مسئولیت اجتماعی خود و نه تکلیف قانونی سال هاست که در سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی این موضوع را پیگیری می کند.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از آغاز یک پروژه جدید مربوط به کودکان کار با سازمان های مردم نهاد خبر داد و افزود: طبق بررسی ها و به دلیل شرایط خاص کنونی به طور جدی به بحث کودکان زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله گردی و تفکیک پسماند از مخازن شهری در تهران ممنوع شد

زباله گردی و تفکیک پسماند از مخازن شهری در تهران ممنوع شد