مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 11:252020-03-06اجتماعي

کرونا در قم؛ فقط توصیه، لطفا به بخش خلجستان سفر نکنید!


ساعتی پیش بخشدار بخش کهک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز جمعه از ورود و همچنین توقف گردشگران و مسافران به بوستان های شهر کهک جلوگیری به عمل می آید و بوستان لاله نیز بسته می شود.

ابوالفضل خوبرو اضافه کرد: این تصمیم شامل تمام روستاهای گردشگری این بخش می شود و از ورود گردشگران به مناطق توریستی برای کنترل شیوع ویروس کرونا جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد و ورود افرادی که اصالتاً اهل یکی روستای بخش کهک باشند و یا بخشی از اشتغال و یا محل سکونت آن ها همچنان دریکی از روستاهای بخش است، بلامانع است.

بخشدار بخش خلجستان قم می گوید: برای کنترل بیماری کرونا حضور مسافران غیربومی و گردشگران در بخش خلجستان قم تا عادی شدن اوضاع استان در مهار این ویروس با محدودیت همراه خواهد بود.

اما پیگیری خبرنگار ایرنا نشان داد که این ممنوعیت صرفا محدود به بخش کهک است و رفت و آمد مسافران در سایر بخش های استان و نیز سفر به خارج استان همچنان آزاد است و صرفا به مردم توصیه می شود در خانه ها بماند، امری که عملا از سوی بسیاری از مردم رعایت نمی شود.

در همین خصوص احمد فرج اللهی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با تایید توصیه ای بودن این اقدامات، بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های مسئول در صورت برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در قم؛ فقط توصیه، لطفا به بخش خلجستان سفر نکنید!

کرونا در قم؛ فقط توصیه، لطفا به بخش خلجستان سفر نکنید!