مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-06سياسي

امکانات و تجهیزات شهرداری نورآباد جوابگوی بحران سیل نیست


علی نجات نورعلی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درگذشته اقدام مناسبی برای تامین تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز جهت پیشکیری و مقابله با سیل اندیشیده نشده بود و امکانات موجود شهرداری نمی تواند جوابگویی بحران سیل باشد.

شهردار نورآبادبا بیان اینکه وقوع 2 سیل ویرانگر در یک سال در این شهر نشان داد که نورآباد، در مقابل سیل آسیب پذیراست گفت:امیدواریم مسئولان استانی و کشوری شهرداری کم درآمد نورآباد را یاری کنند تا تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز را تامین نماید.

وی افزود:شهرداری نورآباد یک شهرداری کوچک و کم درآمد است که توان تامین ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز خودرا ندارد و نیازمند تخصیص اعتبارات از سوی مسئولان استانی و کشوری است.

شهردار نورآباد،بیان کرد: تجربه دوسیل ویرانگر سال جاری و سیلاب های سال گذشته نشان داد که نقاط شمال غربی ،شرق وجنوب غربی شهر نورآباد در مقابل سیل آسیب پذیر است .

وی افزود: متاسفانه کانال های انتقال آب، خوب طراحی نشده اند و سطح شهر نیز پایین تر از دو رودخانه گچینه و بادآور طراحی شده که متاسفانه این عوامل موجب شده در هنگام بارش های سنگین شاهد وقوع سیل در سطح شهر نورآباد باشیم.

شهردار نورآباد خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات پیشگیرانه از سیل توسط این شهرداری، اجرای سه طرح توسعه و تعریض پل های منصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و تجهیزات شهرداری نورآباد جوابگوی بحران سیل نیست

امکانات و تجهیزات شهرداری نورآباد جوابگوی بحران سیل نیست