مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 06:552020-03-06سياسي

مانع نسل کشی مسلمانان در هند شویم/ وزارت خارجه نباید ساکت باشد


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب گفت: امروز سکوت معناداری را در دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به کشتار مسلمانان هند شاهد هستیم که این به هیچ وجه پسندیده نیست.

- پرویز سروری، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شوای اسلامی و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با کشتار بیرحمانه مسلمانان در هند گفت: به نظر من اصل موضوع عمیق تر از آن چیزی است که ما در ظاهر می بینیم و در حالی که مسلمانها و هندوها سال هاست با آرامش در کنار هم زندگی می کنند، امروز دست هایی در پشت پرده به دنبال اختلافات قومی و مذهبی در داخل هندوستان است.

وی افزود: به همین دلیل دستگاه دیپلماسی باید با بصیرت بالایی وارد شود و اجازه ندهد که یک جنایت و نسل کشی بزرگ در هندوستان اتفاق بیفتد.

وی همچنین گفت: تبعیض های آشکاری که افراد متمایل به آمریکا و اسراییل در هندوستان برقرار کرده اند موجب اعتراضات وسیع مسلمانان هندوستان شده و به نظر من همان دستگاهی که این مصوبات تبعیض آمیز را وضع کرده امروز با تحریک عناصر افراطی تلاش دارد که جلوه ای از درگیری های قومی و مذهبی را در هندوستان نشان دهد در حالی که واقعیت ماجرا این نیست.

سروری با اشاره به اینکه صحنه سازی ها کار را دشوارتر کرده و لازم است هوشمندانه تر موضع گیری شود گفت: لازم است که همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع نسل کشی مسلمانان در هند شویم/ وزارت خارجه نباید ساکت باشد

مانع نسل کشی مسلمانان در هند شویم/ وزارت خارجه نباید ساکت باشد