مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-06سياسي

نماینده ایلام: ایفای درست نقش نظارتی مجلس راهگشای خیلی از مسائل است


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کار اجرایی در دست مجلس نیست و خیلی از انتظاراتی که جامعه از مجلس دارد نظیر کنترل تورم و بحث اشتغال نیازمند ورود مجلس است که نحوه آن مشخص نیست .

- یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کار اجرایی در دست مجلس نیست و خیلی از انتظاراتی که جامعه از مجلس دارد نظیر کنترل تورم و بحث اشتغال نیازمند ورود مجلس است که نحوه آن مشخص نیست .

جلال میرزایی در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویت های مجلس یازدهم بیان کرد: مجلس شورای اسلامی دارای ساختار و چارچوبی است که باید بر این اساس جلو رود، زمانی که مجلس جدید شروع به کار می کند یکسری طرح ها و لوایح نیز از پیش تعیین شده که باید نمایندگان به آن رسیدگی کنند.

این اقدامات به طور روتین انجام می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: خیلی از انتظاراتی که از مجلس می رود نیازمند ورود به مسائل کلان نظیر سیاست خارجی و چالش های اقتصادی است که متاسفانه نحوه ورود مجلس به این مسائل دیده نشده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تاکید کرد: واقعیت این است که کار اجرایی در دست مجلس نیست و خیلی از انتظاراتی که جامعه از مجلس دارد نظیر کنترل تورم، بحث اشتغال و سایر مسائل نیازمند ورود مجلس است که نحوه آن مشخص نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایلام: ایفای درست نقش نظارتی مجلس راهگشای خیلی از مسائل است

نماینده ایلام: ایفای درست نقش نظارتی مجلس راهگشای خیلی از مسائل است