مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-06اجتماعي

ورزش هویزه ثانی غرق در سیل...


پلدختر یکی از 11 شهرستان لرستان است که در جنوب استان واقع شده و برای رشادت های مردم این دیار در دوران دفاع مقدس و چون بیش از 50 بار مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفت به هویزه ثانی معروف است.

- ایسنا/لرستان پلدختر یکی از 11 شهرستان لرستان است که در جنوب استان واقع شده و برای رشادت های مردم این دیار در دوران دفاع مقدس و چون بیش از 50 بار مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفت به هویزه ثانی معروف است.

پلدختر به شهر تالاب های یازده گانه نیز معروف است و آثار تاریخی فراوانی از جمله پل های تاریخی، غار کلماکره و غار کوگان نیز در این شهرستان قرار دارند.

این شهرستان فروردین امسال در گِل فرو رفت و سیلابی بی سابقه گریبان آن را گرفت که هنوز بعضی از زخم های آن پابرجاست و در این بین ورزش پلدختر نیز با مشکلات زیادی مواجه شد و 5 سالن و مجموعه ورزشی شهید سرمالیان زیر آب رفته و تخریب شدند.

ورزش در این شهرستان سابقه خوبی داشته و همواره پلدختری ها در میادین مختلف حرف ها برای گفتن داشته اند.

از شاخص ترین ورزشکاران این شهرستان می توان به براداران کاییدی در دو و میدانی معلولان، ابراهیم میرزاپور، سهیلا لرستانی و بیژن کوشکی در رشته فوتبال، میرکاظم فریدونی، جاسم امیری و فرشاد بلفکه در کشتی، محمد یوسفوند در بسکتبال، چندین رزمی کار و ورزشکارهای دیگری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش هویزه ثانی غرق در سیل...

ورزش هویزه ثانی غرق در سیل...