مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 19:052020-03-05پزشكي

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در فسا سه نفر اعلام شد


جلال کریمی، شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 2 نفری که نتایج آزمایش آنها اخیرا مثبت اعلام شد جزو بیماران مشکوکی بودند که نشانه های بالینی قوی ابتلا به این بیماری داشتند و ما قبل از اعلام نتیجه آزمایش، آنها را بستری کردیم ولی با توجه به اینکه تا دریافت جواب قطعی آزمایش ها آنها از تهران، مدتی به طول می انجامید برای اینکه چیزی را از دست ندهیم، فرض را بر مثبت بودن نتایج گذاشتیم و به همین سبب درمان آنها را شروع کردیم.

وی افزود:با تلاش کادر درمانی بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) فسا هم اینک حال این بیماران مساعد است، کریمی ادامه داد: کلید موفقیت و مهار کرونا ویروس جدید این است که مردم تا حد امکان و برای کارهای غیرضرور از منزل خارج نشوند تا چرخه و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

ویروس کرونا که کووید – 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و تا کنون به 84 کشور سرایت کرده، با توجه به این امر سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

از سی ام بهمن ماه تا امروز (پانزدهم اسفند98) بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ابتلای قطعی سه هزار و 513 نفر به کووید19 در کشورمان تایید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در فسا سه نفر اعلام شد

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در فسا سه نفر اعلام شد