مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 17:252020-03-05اقتصادي

کاهش ساعت کاری ادارات هرمزگان یک هفته تمدید شد


معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری هرمزگان شامگاه پنجشنبه گفت: ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان از روز شنبه تا پنجش 17 تا 22 اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 12:30 ظهر است.

نازنین شیبانی تزرجی با اعلام این خبر افزود: ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا تا پایان هفته آینده تمدید شد.

وی یادآورشد: تعدادی از کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر 6 سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر ادارات اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه ها و پیش بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

وی بیان داشت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در حالت آماده باش خواهند بود و مردم با رعایت نکات بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعت کاری ادارات هرمزگان یک هفته تمدید شد

کاهش ساعت کاری ادارات هرمزگان یک هفته تمدید شد