مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-05بين الملل

194 مسافر هوایی در بجنورد تب سنجی شدند


مدیر فرودگاه بجنورد، پنجشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فرودگاه در هفته جاری به تب سنج برای پیشگیری از کرونا تجهیز شده است و به همین منظور از این دستگاه برای سنجش تب مسافران ورودی و خروجی استفاده می شود که علاوه بر مسافران، کارکنان و نیروهای انتظامی مستقر در فرودگاه نیز از نظر تب سنجیده می شوند.

محمدابراهیم قدمگاهی با تشکر از همکاری مسافران، گفت: یک پایگاه بهداشتی با تمامی اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس در این فرودگاه مستقر شده است.

وی اظهار داشت: امکانات و تجهیزات موجود در فرودگاه نیز به صورت مرتب ضدعفونی می شود و همچنین داخل هواپیما نیز قبل از سوار شدن مسافران کاملا ضدعفونی می شود.

قدمگاهی گفت: عملیات ضدعفونی سالن ترمینال، اماکن اداری، خودروها به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته و علایم راهنمای هشداری در خصوص پیشگیری در اماکن مختلف نصب شده است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیری بر میزان اقبال مردم به مسافرت هوایی نداشته است، گفت: اگر در ایام اخیر لغو برخی از برنامه های پروازی را داشته ایم بنا به دلایل شرایط آب و هوایی، فنی و بازرگانی بوده است.

قدمگاهی افزود: در بهمن ماه امسال هزار و 121 مسافر از طریق ناوگان هوایی بین بجنورد و تهران به جا به جا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

194 مسافر هوایی در بجنورد تب سنجی شدند

194 مسافر هوایی در بجنورد تب سنجی شدند