مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 16:502020-03-05اقتصادي

30 کیلومتر ازمحورهای روستایی آسیب دیده از سیل میرجاوه مرمت می شود


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از مرمت و بازسازی 30 کیلومتر از محورهای روستایی آسیب دیده از سیلاب اخیر شهرستان میرجاوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد در بازدید از محورهای آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر در میرجاوه اظهار داشت: سه محور روستایی جش-روپس- گزند ، جش- تلنگ حصار- سنگان و انجرک – تیلویی – تلنگ لکور- خارستان مرکزی در دامنه تفتان بزودی پس از اختصاص اعتبارات سیل، مرمت و بازسازی می شوند.

وی ادامه داد: این راه ها پس از هر بار بارندگی شدید با جاری شدن سیلاب بسته می شوند که با ترمیم و ایجاد تغییر در این مسیرها تا اوایل تابستان سال آینده، مشکل 30 روستا با جمعیت بیش از 200 خانوار برای همیشه مرتفع خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: ریزش برداری و ترمیم قنوهای سایر محورهای روستایی شهرستان میرجاوه نیز در برنامه این اداره کل قرار داشته تا بخشی از مشکلات راه های منطقه در زمان بارندگی مرتفع شود.

کرد با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به روستاییان گفت: بهبود وضعیت راه های روستایی می تواند به آبادانی این مناطق که از کانون های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه به شمار می روند، کمک کرده تا مسیر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کیلومتر ازمحورهای روستایی آسیب دیده از سیل میرجاوه مرمت می شود

30 کیلومتر ازمحورهای روستایی آسیب دیده از سیل میرجاوه مرمت می شود