مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-05سياسي

ارسال سومین محموله از کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده جنوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ علی مختاری ظهر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای کمک به مناطق سیل زده جنوب کشور سپاه ناحیه نهاوند نیز نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرد.

وی بابیان اینکه تا کنون دو مرحله کمک های نقدی و غیر نقدی مردم جمع آوری و به این مناطق ارسال شده است، عنوان کرد: طی روزهای اخیر سومین مرحله کمک ها جمع آوری و به سپاه انصارالحسین (ع) استان تحویل داده شد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: طی این سه مرحله بالغ بر 240 میلیون تومان جمع آوری شد که از این میزان 40 میلیون تومان به صورت نقدی و 200 میلیون تومان به صورت غیر نقدی در قالب خوراک، پوشاک و مواد اولیه بهداشتی بوده است.

علی مختاری افزود: سپاه پاسداران شهرستان نهاوند همواره به هنگام مشکلات در کنار مردم بوده و اقدامات آن تا رفع کامل مشکلات هموطنان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده توسط سپاه ناحیه نهاوند در خصوص مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور بسیج جامعه پزشکی شهرستان همراه با شبکه بهداشت و درمان نهاوند اقدامات آگاه سازی و پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال سومین محموله از کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده جنوب

ارسال سومین محموله از کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده جنوب