مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-05پزشكي

مراجعه 250 بیمار با علائم تنفسی به مراکز درمانی شهرستان اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا 250 بیمار با علائم تنفسی به مراکز درمانی و بیمارستان اسدآباد مراجعه کرده اند که 37 نفر مشکوک به کرونا بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام رضا خصوصی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بخش ویژه کرونا در اسدآباد با 34 تخت که قابل ارتقا تا 64 تخت است در بیمارستان قائم راه اندازی شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 250 بیمار با علائم تنفسی به مراکز درمانی و بیمارستان اسدآباد مراجعه کرده اند که 37 نفر مشکوک به کرونا بوده اند.

مخصوصی تاکید کرد: از مجموع 37 نفر تحت مراقبت بعد از انجام آزمایشات اولیه 20 مورد مرخص و هم اکنون 17 مورد در بخش ویژه کرونا تحت درمان هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ارسال 9 نمونه آزمایش به مرکز خبر داد و گفت: تاکنون فقط 2 مورد مثبت اعلام شده و نتیجه نمونه های دیگر هنوز نرسیده است.

مخصوصی از ترخیص 2 مورد از بیماران مبتلا به کرونا نیز خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند چراکه با رعایت امور بهداشتی این ویروس قابل کنترل است.

وی افزود: کادر پزشکی و درمانی و پرستاران بخش کرونای اسدآباد داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در آماده باش به سر می برند و خود را فدای سلامت جامعه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 250 بیمار با علائم تنفسی به مراکز درمانی شهرستان اسدآباد

مراجعه 250 بیمار با علائم تنفسی به مراکز درمانی شهرستان اسدآباد